fredag 11 november 2016

Fredag 11 november

ran Juvel vaknar med magont..

När de stora åkt till skolan...så kräks Juvelen..... Stackaren...

Ringer efter min käre make, eftersom jag får panikångest.....av kräkningar...

Som tur är kräks han bara en gång till....
Men han blir förvisad till övervåningen & blir så hela helgen....

Kan inte förstå vart "detta" kommer ifrån.... Inget går på förskolan elle skolan... Troligtvis fick han något när vi var på sjukhuset...

Har även fått frågan om Rotavirus- usch....vi får se....

Jag var i stallet... Myste & fodrade.❤.

Lunch från restaurang till mej & maken❤.

Lugn dag på många sätt...

Jag var tvungen att som vanligt sova två timmar...

Kvällen blev det pizza.

Jag och de stora änglarna sover i Prinsens rum... Maken & Juvelen uppe.

Köpte en ny bok till Sessan, ett snäpp svårare nu...Får se om hon fixar den boken❤. Köper tonvis med böcker till mina änglar. Lånar förstås på biblioteket oxå, men köper, så att de aldrig är utan❤.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar