söndag 13 november 2016

Lördag 12 nov

En lugn lördag

Sovmorgon..

Annorlunda dag eftersom Juvelen fortfarande håller sig däruppe...

Frusna är vi, så brasan tänder vi snabbt..
Tvättdag blir det!

Jag & Sessan åker till hästarna i solskenet❤!
Vi rider ca 1tim på banan... Snöigt och halkigt är det fortfarande.. Så mestadels skrittar vi❤.
Myser. Vi klipper man & pannlugg på Yoshi.

Lagar mat & tvättar.

Dammar av alla fönsterbleck på nedre våningen & sätter upp adventljusstakarna.
Jag har allt velat göra det i två veckor, men maken har bromsat... Tycker att det lyser upp så fint med ljusstakarna! Det blir så fint i alla fönster!!

För att slippa stressen ska jag börja steka köttbullar nästa vecka. Och börja göra julgodis/knäcken.

En skogspromenad med maken & Molly.❤.

En snabb visit hos Åsa. Där var även Jessica. Vi har alla tre blivit bjudna på inflyttningsfest hos Paolina... Jag avböjde, då Juvelen kräktes igår...
Önskade dom en trevlig kväll!!

Skönt att bara vara hemma❤Juvelen fick allt komma ner till familjemyset❤.
Jag har hunnit sakna honom såååå, nu när han varit med maken där uppe...

Nu sover mina stora änglar med mej i Prinsens rum❤.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar