tisdag 29 november 2016

Min födelsedag 29 nov

Min födelsedag

Tyvärr sov jag dåligt inatt...så trött är jag..

Men vad gör det när man väcks av skönsång på morgonen av min underbara familj!!❤. Frukost på sängen.

Sedan iväg med de stora änglarna till skolan...Nu har vinterkräksjukan börjat...så mina änglar får vara isolerade..vilket dom inte alls tycker om...

Jag åker iväg och gör silkpeel! En skonsam peeling på ansiktet som medans det rensar alla porer även sprutar in ett serum❤. Jag vann detta för ca en månad sedan och ville faktiskt göra om det! Bara stunden att bli ompysslad är ljuvlig!! Så detta var min present från familjen!!! Tack❤.

Min make mådde tyvärr inte så bra inatt...en förkyldning bröt ut...så idag var han hemma.

Juvelen var hos Julia medans jag var på behandlingen. Hon hade sin Tyra & Valter hemma!

Lite lunch.

Sedan åkte jag och Sessan till stallet och Njöt & myste❤. Dessa hästar ger så mycket energi!!

Har under denna dagen fått så mycket gratulationer & samtal och blommor❤!! Jag är från djupet såå TACKSAM över alla underbara vänner, familj, släkt & bekanta som överöst mej med kärlek på MIN dag!!

Tack, från djupet av mitt hjärta,  för att Ni finns!!

Nu på kvällen kom Julia och Erik med barnen och lämnade en present❤.

Har även fått blommor av mina vänner❤.

Dagen har varit fantastisk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar