måndag 1 maj 2017

Lördag,söndag & 1 maj

Hästar, sol och vänner

Hela lördags fm tillbringade vi i stallet❤.
Jag longerade Cantadou & Sessan red på Yoshi❤
Trots att longeringen var svårt ståendes på ett ben, var det underbart att se hur duktig min sagohäst är❤.

Jag saknar min ridning med honom sååå❤ 8veckor kvar, under tiden sköter jag borstning och mys med honom❤
Maken får nu hjälpa till att mocka hagarna❤.

Lugn lördag kväll. Jag var väldigt trött.

På söndag vaknar jag med huvudvärk...
Maken tar Sessan & Juvelen till hans arbetskamrat som har fälttävlan (hästtävling) hos sig!! Spännande och fina hästar tycker änglarna❤.

Efter mycket sömn piggnar jag till.

Vi blir spontanbjudna till Emma & Johan❤
En mycket trevlig kort kväll.
Vi är trötta och går hem tidigt❤

1 maj, Solen skiner!!!! Jag passar på att njuta på vår altan!!!! Tvätten får torka i omgångar.

Vi Grillar❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar