onsdag 17 maj 2017

Onsdag 17maj

Möte med samtliga läkare och sjuksköterskor runt Sessan

I flera dagar har pennan "glött" skrivit massor med frågor.. Många funderingar som man vill ha svar på.. Att alla träffas såhär har aldrig hänt tidigare på dessa 9år..så det är på tiden...

Sessan är oxå inbjuden på mötet.

Efter alla dåliga svar jag fick igår efter röntgen mm.. Att mitt ben knappt börjat läka... Jag är tillbaka på ruta Ett...

.. Så är man inte så positiv till detta mötet..
Men trots några jobbiga svar på mina frågor, minns jag ändå bara att jag grät av lycka på mötet....

Vi ska försöka att under mycket kontrollerade former testa att vaccinera Sessan mot vattkoppor i juli...
Vi får direktnumret till den medicinska ansvariga läkaren mm under tiden...

Vi får ta en dag i taget..

Under denna veckan ska Sessan få påfyllning på de icke levande vaccinen.. Påfyllning på de hon hann få när hon var liten... Stelkramp driffteri mm.

Oj... Detta känns oxå lite oroväckande...

Att allt detta kommer nu helt plötsligt beror på att lärarna har talat med övriga läkare i världen på ett sammanträde i London...

Trots All denna Glädje, är vi ändå Oroliga... Det är inte helt utan oro..

Efter detta mötet, sov jag i flera timmar... Mentalt var jag helt slut..

En stund i stallet var skönt för själen ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar