tisdag 2 maj 2017

Tisdag 2maj

SOL!!!!

☀❤

Juvelen kunde gå till förskolan! Det var längesedan nu...

Jag åker till sjukgymnastiken. Ökade på min böjning på otrosen till nu 50% böjning... Känner lite smärta i knät..Usch...
Fick även reda på att jag överbelastat mitt friska ben...Så nu måste jag vila mer..Mer åka rullstol(jag är för aktiv i hemmet på kryckor)
Jag är inte van att "tackla ner"....Tråkigt..

Men en hel del sjukgymnastik blev det ändå!!!! Hejja, hejja!!! 8v kvar!!

Njuter i solen.

Sessan lärare ringde 3ggr idag...ang olika frågeställningar.

Prinsen lånade min cykel till skolan idag, å den blev stulen.... Inte särskilt roligt...

Sessan läkare ringde, i maj månad kommer läkarna från Drottning Silvias sjukhus komma till vårt sjukhus. Det blir då sammanträde med oss...

Arbetsterapeuten var här.. Fick hjälp med avlastning för benet även på innestolen..

Tvätten hängde även idag och torkades ute❤☀

Läxläsning med Prinsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar