måndag 24 april 2017

Måndag 24 april

En tråkig dag...

Jag blir ledsen....förmodligen frustrerad över min "ben situation" & över att jag är beroende av andra....det är väldigt jobbigt när man är så van att klara av allt själv...

Å inte blir det bättre när min make tycker synd om sig själv....som nu måste hjälpa till i hemmet....Så typiskt män!!

Jag blir ledsen och besviken och vill bara vara ifred.... ❤

Även en nyttig erfarenhet för mej....att inte som förut..."bara köra rätt in i kaklet"... Utan nu tvingas jag att inte göra nått....rastlös och uttråkad blir jag....men detta är en erfarenhet.... Övriga i familjen kan faktiskt göra saker!!! Ojoj!! Lärdom!

Min make är av den uppväxten att man tiger ihjäl problem som uppstår....för om man låtsas att dom inte finns, så försvinner dom, haha! Inte riktigt sant, så nu får vi se vad som händer...

Han behöver gå till en psykolog,å det hoppas jag att han kommer att ta tag i och göra.

En lugn dag.

Åkte och köpte mat till hästen, Julia körde mej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar