tisdag 4 april 2017

Måndag-tisdag

Operation..

Dessa två dagar har för mej varit nya upplevelser i mitt liv!!!

Mitt knä visade sig ha en mycket svår fraktur, som endast en läkare kunde operera...
Min vän Annas man❤ Tur för mej❤

Smärtan var olidig...
Men hur skulle jag våga operation...jag var sååå rädd...

Min kloka Sessa förklarade att detta inte var något farligt. Det har ju hon gjort såå många gånger...

Tom min make blev ledsen när jag kördes iväg till operation.... Vi har många jobbiga minnen från sjukhus...

Jag berättade om min rädsla för teamet som skulle operera mej, så dom var supersnälla❤ Tack till dom! Ett tu..så minns jag inget förrän jag vaknar upp på IVA.
Men allt hade gått bättre än läkarna hade kunnat hoppas, för pga att jag var så vältränad, så hade skelett mm klarat sig bättre!!!!! Så skönt!!!

Kl 22:00 kommer jag till en avd.

Tyvärr ingen sömn pga otrolig smärta... Inget hjälper... Får till slut får jag morfin kl 04,  intravenöst!!! Då avtar smärtan....

Tisdag

ONT!!!

Otros mm blir det på denna dagen. Lite sjukgymnastik. Massa mediciner...
Min rumskamrat är en urtrevlig kvinna, som visar sig vara 86!!!!! Jag trodde inte hon var äldre än 65!!!! Så himla go å aktiv och med på allt!!!! Vi har jättekul!!!! Otroligt!!!

Får även vara med om mina älskade vänner, som är så fantastiska❤jag älskar Er allihop, ni vet vilka NI ÄR!!

Jag får fina presenter och choklad och böcker & såå många SMS med styrka och energi att jag blir rörd till tårar❤❤❤

Är så glad att vi tagit avstånd från dom vår familj tagit avstånd ifrån och bara omger oss av Äkta, Genuina vänner❤❤
Det är det viktigaste man kan göra!!!!

Umgås inte med falska energibovar....usch..

Mina änglar saknar jag nått kopiöst!!!! Å Sessan & Juvelen är ledsna å saknar mamma....det är tufft....när de ringer och gråter.... Prinsen är ledsen, men OK säger han...❤.

Nu dax att försöka sova....om det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar