torsdag 27 april 2017

Onsdag

En tuff dag på sjukhuset..

Sessan blev undersökt av sin doktor som vanligt❤..
Endast lite slem kvar nu efter hennes hittills värsta virus som hon hade i Påskas...

Alltid jobbiga timmar på sjukhuset...där ska man inte behöva vara...det är alltid ångestladdat där....

Fick även "ligga på" ang Sessans kommande tandopetation. 5tänder ska opereras ut pga att dom vittrar sönder av hennes mediciner...

Efter en del motgångar och att jag skickades mellan två avdelningar...
Fick vi till sist en tid ...i juni...
Man får aldrig ge sig...

Vid hemkomsten var jag helt slut!!!! Jag sov i två timmar....

På kvällen åkte jag och Jessica & åt på Pinchos❤ Min underbara vän❤Å detta behövde jag verkligen!!!! Komma hemifrån var skönt och mysigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar