fredag 2 november 2012

Fredag-igen!

Börjar dagen med att hosta mycket-usch..
Jag & Juvelen är uppe tidigt, så tidigt att vi hinner se Martin!!

Myspys på morgonen..en lugn morgon utan stress-ljuvligt!!!

Konstigt att det behövs städas så mycket här..... Tycker jag...
Provar vår nya Ångdammsugare.
Kör över hela nedre våningen.
Skönt att det blir fint & städat till helgen.
Dammsuger även allrummet på övervåningen.

Gustav har sin vän Elliot här. Sessan leker oxå med dom.

Lunch, sen vilar jag en stund Medans Juvelen sover.

Tvätt...

När maken kommer hem, åker jag & handlar lite godis. Åker även förbi mina föräldrar. En riktigt mysig pratstund.

Väl hemma blir det fredagsmys, & Gustav ska sova över hos sin vän. Plocka ihop lite övernattnings grejor.

Nu börjar Olof lära sig att öppna dörrar....... Nu är det slut på "friden". !!!!! Nu kan man inte släppa honom ens en sekund..:-)

En kvällspromenix, idag fick vi även låna Elliots hund Nova!! Mycket myyysigt & spännande att få ha henne med på promenaden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar