onsdag 7 november 2012

Onsdag- Obama!

Dagen börjat med host.

Obama vann å jag önskade att han skulle vinna!

Åker & veckohandlar... Massor med kassar blir det!

Åker & tvättar vår smutsiga bil. Det var alldeles Föör längesedan som den blev ompysslad...

Köper även några nya julkulor till granen. Julstämningen börjar komma nu, & jag ser verkligen fram emot att snart få börja pynta med Julsaker.

Dammsugaren har väntat allt för länge nu när jag varit dålig... Dax att köra ett varv med den.
Tvätten har på två dagar hunnit bli massor... Får köra några maskiner idag...

Olof får försöka äta med sked själv... Går väl sådär...;-)

På kvällen när tvätthögen är Enorm... Säger jag till dom stora Änglarna att nu får dom börja hjälpa till med sina egna tvättade kläder!

Jag la deras kläder i separata högar, sen gick jag med dom en & en & hjälpte dom att visa hur man lägger in kläderna i deras garderob. Dom visste faktiskt precis Allt redan...
Dom är ju stora nu..

Sååå, nu är det slut på att mamma gör allt med tvätten. I fortsättningen kommer dom att få ta hand om sin egen rena tvätt!! Lättnad för mej:-).

Känner mej bättre under dagen, men nu på kvällen blir det sämre igen, å temperaturen går upp till feber..:-(
Vet inte HUR längesedan det var jag hade feber, så nått virus är det nog. Som är Envist...

Nattning, sen hänga upp tvätten, hoppas att däremellan se på " Berg flyttar in" tycker att det är så mysigt program.

Ska lägga mej tidigt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar