fredag 30 november 2012

Fredag-snö:-)

Njuter av att ha Firat min födelsedag..
Fullt ös hela dagen..

Lite samtal till skolan & Försklolan. Avbokade ett rektors möte som skulle varit idag.. Men efter denna veckan orkade vi inte..

Änglarna njuter av att snön äntligen har kommit. Dom stora sticker ut!!

Olof sover en stund & jag grejar.
Vi får lunch av mina föräldrar.

Gör några ärenden när mormor & morfar tar hand om barnen. Bl.a. Apoteket.

Ingen promenad idag, men Skypar med moster.

Har idag fått insikten att jag har "tappat" min sociala förmåga... På ett konstigt sätt. .. Vår annorlunda situation har gjort nu efter fyra år... Att man inte är van att vara social...:-/

Jag är bara van att prata med läkare & sjuksköterskor... Vänner som oxå har sjuka barn. Å att prata om sjukhus & svårigheter.. Konstigt att det blir sååå... Men samtidigt förstår jag, att vara social kräver social kompetens & mycket energi.
Något som jag idag insåg att jag har "tappat" när jag pratade med en gammal vän...
Lite sorgligt faktiskt...

Nog om det. Nu myser jag med min underbara familj, å tittar på Trolltider!!!

Jag är i trygghetens vrå...































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar