torsdag 8 november 2012

Torsdag..är sjuk...

Fortfarande host, host.. Jättejobbigt...
Hostan tröttar ut mej...

Gustav åker till skolan & vi andra tre tar en mycket lugn morgon.

Sessans fröken & vänner kom inte igår eftersom jag är sjuk, dom kommer ju in här. Jag hoppas på att jag blir bättre till nästa vecka, så dom kan komma alla tre dagarna.

Min dag har bestått av att laga lunch till Sessan & Olof. Sedan gick jag & Juvelen & la oss. Sessan fick glass & tittade på film.....

Tvättat lite till.. Försökt & vila lite till..
Gustav har varit hos en vän & Sessan har varit hos Elin.
När Martin kom hem gick jag & la mej... Är så trött Heeeela tiden..

Kan tyvärr inte skriva något mer, eftersom inget mer hänt...
Hoppas att hostan & tröttheten är borta imorgon!!!!;-)

Nu soffan & "Halv Åtta Hos Mig"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar