fredag 5 april 2013

Fredag-Helg

Underbara fredag!!

Gustav kunde gå till skolan.
Jag åker på några ärenden på stan.
Träffar min kära Kusin Milla. Vi blir stående & pratar länge!!
Längesedan vi sågs.
Vi bestämmer att hon & yngsta dottern Stina ska komma till oss på em.

När jag kommer hem ringer jag sjukhuset. Proverna visar på bra. Men en behandling blir i det närmaste.

Jag får hem mina krämer som jag köpt!! Härligt!!

Sticker ut näsan i solen med ett par nyköpta brillor!!

Sedan kommer Milla & Stina & deras hund Ronja. Mycket mys. Olof är jätteintressead av hunden. Han tittar, men på avstånd..
Hihiii!! Spännande.

De stannar på fika & kvällsmat.
En mysig dag.
Senare ringer min vän Emma & berättar att hennes son Theo som går i Gustavs klass har fått magsjuka..

Humöret sänks.... Inte så roligt att höra..
Nu får vi se om Gustav kan gå nästa vecka...,

Skypade med min kusin Ewelina idag. Hon bor i London. Mysigt! Även längesedan som jag pratade med henne..:-)


Mamma tar hand om änglarna.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar