torsdag 4 april 2013

Torsdag- utedag i solen

En underbar dag i solen!

Jag börjar dagen med 30 min Powerwalk. Skönt!

Min mamma kommer. Så jag åker & köper vårskor till Juvelen. Ett par Paxskor blir det.

Vi njuter ute på vår baksida. Jag har köpt lite goda bakelser & kakor till kaffet.

Gustav kommer hem något tidigare från skolan.. En klasskompis kräktes i skolan..
Så vi gör lite matteuppgifter hemma.

Senare kommer Gustavs kompis Henrik.
Även Nilla & hennes barn kommer.
Vi njuter av värmen från solen!!!!

Vi äter kvällsmat ute. Det blir varmkorv till alla barn & vuxna!!! Hihi!!
Mysigt. Första måltiden utomhus detta året!!
Jättehärligt!!

Martin går på "gubbgympa".
Tvätt & städ står på mitt schema.

Har skypat med min moster Nina idag!!
De har snö i Polen... Känns konstigt när det varit så skönt här..!

Skulle ha ringt sjukhuset idag ang provsvar... Får göra det imorgon.

Har idag även beställt några ansiktskrämer, Clarins på nätet. Nätshopping! Något helt nytt för mej.
Men billigare än i affär.
Får se om det blir någon mer gång.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar