tisdag 16 april 2013

Måndag 15 april

Började dagen med träning på X-Force med Tina. Tyvärr har jag överansträngt mitt ena knä, så jag tränade endast armar & överkropp. Men underbart var det att få köra slut på kroppen.

Värmen kom idag!! 14 grader!!

Mormor gjorde underbart god mat! Så vi njöt!!

Sedan ut & mysa i det sköna vädret. Jag började sopa bort allt grus från vår uppfart!!
Även våra grannar fick "vårkänslor" & tog sig ut i trädgårdarna.
Många barn var på lekplatserna. Alla kände av våren!!❤

Jag har blivit förkyld. Så även Olof & Sessan. Så idag blev det ett samtal till sjukhuset. Eftersom Sessan inte reder ut en förkylning själv. Hon får nu antibiotika.

Gustav har varit i skolan & Sessans fröken & vänner har varit här.
En Vanlig Dag!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar