tisdag 9 april 2013

Tisdag- Behandling på sjukhuset.

En stressig morgon..
Gustav går halvdag i skolan pga att någon kräktes. Mina föräldrar hämtade honom.

Vi andra fyra är på sjukhuset. Allt går bra. Clownerna är på besök, vilket är ett jätteroligt inslag i den jobbiga sjukhusvistelsen!!
Vi pratar & sjunger med Clownerna Jonas & Jojo!! Dom är fantastiska!

Efter en lång dag, tar vi & köper var sin mjukglass.

Väl hemma, "ramlar" jag ihop av trötthet. Går & lägger mej & sover i två timmar. Välbehövligt!

Sedan iväg & handla lite mat.

Änglarna leker med sina vänner ute i solen som nu börjar värma gott!!

Olof får feber på eftermiddagen. Han blir hängig. Imorses kom förkylningen. ..

Nu sitter jag & bleker mina tänder, med mina Smilelab stripes!! Inväntar fint resultat!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar