söndag 22 september 2013

Fredag-Söndag

Fredag börjar med en löptur i skogen

Underbart att börja dagen så. 
Vi är alla lediga, eftersom det är studiedag på skolan. 
Det blir lekplatsen & lek med vänner!!

Jag går med Nilla på shoppingrunda. Hon önskar lite smakråd. 
Även jag handlar lite. ❤

När vi kommer hem "väntar" en överraskning utanför dörren, Nämligen Anna & Hildas ljuvliga Knäck❤❤
Dom är tidigt ute & har idag gjort Julknäcken!! Så underbart att få ett smakprov, som sa "slurp". Sedan var den goda knäcken i magen!!
TACK Anna, för att ni är så gulliga & tänker på oss & överraskar oss så här!!!
Den Absolut godaste knäck vi ätit❤
En härlig dag. 

Lördag
Jag är tidigt på torget. Apoteket & några blommor till mitt kök. 
Nilla ville idag ha ytterligare smakråd till nytt smink!!!! Superkul. Vi blev makeade! 
Nytt läppstift till mej! Nilla handlade för många kr!! Kul!!! 

Jag gör en äpplepaj. Gustav har varit på fotbollsmatch & tar med sig två kompisar. Nilla & hennes söner kommer, så vi blir många som fikar! Så härligt det är med många runt bordet!!

Söndag
Fix & trix & undanplockning inför tisdag, då vi ska få ny ventilation. Regn under dagen. Mor & far kommer på visit & vi tar en kopp kaffe. 

På kvällen tar jag & Martin en löptur i skogen, där vi även träffar på en stor älg! Älgar är stora! 
En bra helg









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar