tisdag 3 september 2013

Tisdag☀

En solig & varm dag

De stora änglarna åkte till skolan. Juvelen var en stund på sin förskola. 

Så jag tog en härlig promenad i skogen. Då ringde en vän, Emma. Hon har oxå ett allvarligt sjukt barn som är 4 år. 

Det blev ett väldigt långt & skönt samtal med tårar & glädje... 
Det konstiga med att ha ett allvarligt sjukt barn är att man träffar andra familjer med liknande situationer, som blir vänner för livet❤. 
Eller... Det kanske inte är så konstigt.. Man förstår varandra & kan stötta varandra, på ett sätt som andra vänner inte förstår.. 
I denna annorlunda "värld"som vår familj lever i .. Är vi ändå tacksamma för det som livet har lärt oss genom dessa 5 år av stress, psykisk oro & glädje. Vi är glada att vi har varandra. 

Gustav kom hem med sin kompis Theo & Sessan körde jag till sin vän Hilda. Där älskar Sessan att vara❤. 

Jag gör ett försök att baka ciabata.. Men det blir lite för länge i ugnen.. Så jag blir lite ledsen att det inte blev riktigt bra... Men som tur Är, har jag en fin & stöttande familj. De säger att brödet smakade underbart❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar