söndag 15 september 2013

Lördag

Ännu en lugn dag

Känns faktiskt skönt att känna att vi kan ha en lugn dag(fast några gånger fanns det stress under dagen, hahaa)

Jag & Juvelen är uppe först. Jag fixar frukost & det ljuvliga kaffet! Kan riktigt längta till kaffet på morgonen.❤

När övriga i familjen börjar vakna, tar jag en löptur i skogen. Längesedan sist, men skönt. Jag var tidigt ute & sprang så jag gick även ett varv. 

Sedan åker jag till stan & handlar en blomma & en liten ask choklad till min vän Anna❤som fyller år idag. Hon har lärt mej så mycket om vad som är livsglädje!!
Alla brödbak & marmelader & safter har hon lärt mej, detta är nytt för mej, men otroligt roligt❤

Gustav är hos en kompis hela dagen, så vi andra tar Mc Donalds. 

Städ & fix som vanligt under helgen. Skönt att få undan tvätt & städ. 

På kvällen blir det lite familjetid på en lekplats tillsammans med familjen Beck! 
Fin dag☀




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar