onsdag 4 september 2013

Onsdag

En dag med sol & värme

Idag åkte jag & handlade. Kylskåpet var tomt, som det väldigt ofta blir.. Hihii. 

Annars tog jag dagen som den var. 
Jag unnade mej lite manikyr, vilket jag tycker är fint. 

När änglarna var hemma igen åkte vi till Anna & Hilda. Vi blev som vanligt bjudna på smaskigheter. Äpplemuffins! Anna är ett proffs i köket, jag har mycket att lära hos henne! Hennes energi & glädje i köket har smittat av sig på mej. 

Barnen lekte. 

Fotbollsträning för Gustav. En promenad i skogen för att hämta lite energi. Jag känner av min utmattning & måste nu i alla läge utesluta stress.. Inte lätt..
Med tanke på att Sessan nu under kvällen börjar bli förkyld...

Oro..... Det gör ont i hjärtat. Resten av veckan blir hon hemma & får vila. Måste ringa sjukhuset imorgon & se vad vi måste föra i detta läget...

Denna situationen har legat som ett tryck över hjärtat dessa skolveckor.. Inte konstigt att man är orolig & känner psykisk stress... 

Hoppas på det bästa imorgon....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar