söndag 26 januari 2014

Fredag & Lördag

Fredag börjar med Skype med Sessans klass

Jättehärligt att Sessan kan vara med & se & "träffa" sina klasskompisar. 

Jag shoppar Halva Reapriset på Kapp Ahl. Blir supernöjd. Till min pappa hittar jag ett par Snowjoggings för halva priset. Han tycker om just sådana kängor, så jag köper dom till honom. 

Eftersom det är fredag vill jag ha lite fina blommor att titta på, så det blir Tulpaner. Nu får vi lite vårkänslor. 

Gustav är på sin streetdance på kvällen. Jag förbereder Tacos. 
Viggos mamma Åsa kommer & ger oss sällskap till kvällsmaten. 

Gustav har Elliot här hos sig, så även hans mamma Jessica kommer!!❤️Jättetrevligt! Mycket skratt & fniss. Senare på kvällen kommer även Pernilla förbi. Martin arbetskompis Daniel kom oxå, så det blir många! Kul!!

Lördag. 

Sovmorgon. 
Jag skurar nedre våningen. Gustav går på kalas. Sessans vän Hilda kommer. Så även Daniel. Så jag bjuder på stek. Det blir riktigt gott!!! 

Till efterrätt blir det kladdkaka & grädde. Smaskigt!! 

En lugn dag. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar