torsdag 9 januari 2014

Torsdag

Legobygge, motion & semla


Gustav åkte glatt till skolan. Sessan var hemma även idag. Så även Olof. 
Det blev legobygge. Olof var så stolt! Jag skulle ta kort!! 

Mina föräldrar ringde från Thailand under mitt motionspass. Allt var bra med dom. 

Årets första Semla intogs idag! Mums, mycket gott!!! Lär bli flera!!

När Gustav kom hem från skolan, kom så även Elin!! De lekte en stund. Sedan fikade vi med god glass!! 

Har varit otroligt trött idag.. Vet inte om det har varit oron för att Sessan kräktes.. Som kom nu efter... Elle om jag helt enkelt bara Är trött... 

Än har oron inte helt försvunnit. 
Var & kopierade våra läkarintyg till våra arbeten idag. Intyg som visar hur allvarligt sjuk vår Sessa är & att jag vårdar henne i hemmet.. Varje gång vi får nya läkarintyg blir jag så ledsen & nedstämd av läsningen. Min dotter är verkligen väldigt Allvarligt sjuk❤️❤️❤️







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar