torsdag 30 januari 2014

Torsdag

Långfrukost, powerwalk & Bibliotek. 

Eftersom alla änglarna var hemma idag, tog vi lite sovmorgon & långfrukost. 

En promenad på 5km på bandet, 10 min på min roddmaskin. 

Jag åkte till biblioteket för att låna lite nya böcker. De stora har blivit riktiga läslusar!! Riktigt kul, nu gäller det att ge dom bra, lagom svåra & spännande böcker. 

Lunchen önskades bli på Mc Donalds. 
Så fick det bli. Sedan när maken kom hem blev det gofika!!❤️

Ett andra pass skottning för min del & änglarna lekte då i snön. 

Med posten idag Kom min Glossy Box!!! Total Lycka!!!!❤️Jag fick jättebra grejer denna gång!! 

På kvällen skypade jag med min moster Nina & min kusin Ewelina som var på besök! Ewelina bor i London. Så vi pratade i 1 1/2 timme❤️. Vi står varandra nära & har mycket att tala om!! Underbart. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar