söndag 11 maj 2014

Fredag-Lördag-Söndag

Fredag:

Storhandling med Juvelen. Så mysigt! 
Sedan delad vi ut kalasinbjudningar till Gustavs kalas❤️

Kräksjuk elev, gjorde att de kom tidigt från skolan... 

Elin kom efter skolan & sov sedan över. Jättemysigt. Gustav lekte med Elliot. 




Lördag:
Gustav & Martin åkte på Gustavs fotbollsmatch. De kom hem till lunch. 
Jag hann tvätta & hänga ut på tork innan de kom hem igen. 

Gästerna avlöste varandra.. Jätteroligt. Bl.a. Kom Martins gamla barndomskompis Magnus med sin son & hälsa på. Senare kom Martins gamla arbetskamrat Daniel & hans Camilla. De ska bygga hus här på området & ville ha lite smakråd mm. 

Vi tittade sedan på ESC..  Vi tittade medans vi satt & tittade på ritningar på hus❤️
Söndag:

Jag sprang 1MIL!!! Jag är så Stolt❤️
Resten av dagen ägnade vi åt städning som vanligt. + att jag putsade några fönster. Sorterade all tvätt-fyyy... 

Mina föräldrar kom, så vi gjorde våfflor! Mormors våfflor!! ❤️❤️

En bra helg, men fullt upp!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar