söndag 25 maj 2014

Fredag-Lördag-Söndag

Fredag

En fantastisk dag med ☀️& värme. Vi njuter & tar första doppet ute. 

Jag har beställt lite serum & krämer till mej själv. 

På kvällen kommer Daniel. Vi grillar & njuter av den ljusa, varma kvällen. 


Lördag. 

En vän, Carl fyller 40år. Vi går dit & lämnade en blomma. 
En bra hemma dag. 
Vi tvättade fasaden på söder sida för att senare kunna måla den. 

Jag köpte Hortensia till min entré. Tyckte att det blev riktigt fint❤️
Kvällspromenad med min man. 


Söndagen. 

Ägnade vi åt klassfotbollen. Sessan var hos mormor & morfar. Hon kan ju inte vara på sådana här tillställningar... 
Gustavs klass vann 2matcher, 1 lika & 1 förlorade dom. Alltså en superdag. 

Efter detta, var vi på Morsdag firande hos min mor. Vi bjöds på underbar god mat & tårta. Min syster & familj var oxå där. Kusinerna tycker om att träffas❤️. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar