torsdag 22 maj 2014

Torsdag

Morgonen börjar med ☀️☀️☀️

Änglarna går till skolan resp. Förskolan. 
Jag tar en kort promenad i solen. 

Min vän Sandra ringer & vill komma, vi har inte setts på väldigt länge❤️Men så fort hon kommer känns allt "som igår" vi pratar på & har det väldigt mysigt! Hon bjuder på fantastiska bakverk som hon hade med sig & jag bjuder på min Rabarbersaft❤️Mums! Vi sitter ute & njuter av solen & värmen. 

Hela dagen är vi ute. Jag klipper gräset.  Annars bara vi myser & äter glass & dricker mycket vatten. 

De stora änglarna leker med sina kompisar. 

Helt fantastiskt att kunna vara ute från 08:00-20:00 en dag som denna❤️☀️. 

Idag har Sessan mått bra❤️Vi gav hennes medicin mot illamående en halvtimme innan hon skulle upp.. Så hon slumrade till lite. Sedan när hon kom upp, var det en underbar, glad & lycklig Sessa, som åt frukost & mådde som man normalt sett ska helt enkelt... 

Vilken Lycka❤️Att få må bra..... 

Nu blir det samma procedur hädanefter .. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar