torsdag 15 maj 2014

Torsdag

En dag av oro...  

Sessan mår dåligt.. Jag ringer sjukhuset.. Hon har förmodligen magkatarr.. Jag får lite alternativ att göra.. Hon mår illa, kräks & har ont i magen .. 
Vi tar em lugn dag henna.. Tur att solen skiner & värmer oss.. 
Detta är en psykisk oro som är svår att förklara... Man blir så otroligt orolig när det blir något konstigt med Sessan.. 

Man tappar allt ork & lust.. 

Sessan vill inte ha något att äta.. Jag försöker med allt.. Till slut tar hon lite glass... 

Efter lunchtid börjar Sessan äntligen må bättre.. Vi åker & köper glass..
Hon är glad & lycklig❤️Så även jag❤️

Gustav kommer hem & jag går & hämtar Juvelen. 
Orken är slut.. 

När maken kommer hem går jag ut & går 14km.. För att rensa alla tankar & bara vara... Jag bara går & går.. 
Min egentid.. Jag får konstigt nog mer ork när jag kommer hem igen! 

Lite fix & städ & planering inför kommande dag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar