lördag 17 januari 2015

Lördag

Underbart med helg & sovmorgon!!! 

Dock inte så lång sovmorgon, men ändå utsövda!! Ljuvligt!! 

Sessan går en tidigt promenad. Sedan tar jag en längre promenix med Mollsan❤️

Tar även ut kaninerna. 

Solen visar sig några minuter idag❤️. 

Vi städar. De stora änglarna leker med vänner❤️! 
Hinner med hälften av vad jag önskade. 

Fick en akuttid för trimning för Molly som är jättetovig❤️
Hon blir extremt klippt.. Men nu vet jag att jag gjort rätt.. Nu kan inga tovor göra ont..❤️
En helt annorlunda vovve hämtar jag❤️

Molly fick beröm över att hon var så duktig & fin i lynnet. ❤️❤️❤️
Underbart att en som kan hundar så bra, säger såå, det värmer i hjärtat. 

Kvällsmat & sedan kortspel med maken & de stora änglarna❤️Juvelen somnar sött❤️

Sessan är fortfarande slemmig... 
Mamma får permission & är hos min syster, eftersom mamma är förkyld, kan hon inte komma till oss... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar