söndag 4 januari 2015

Söndag

Sovmorgon till 10:00 för oss alla❤️

Även mormor sov länge. 

Tomtegröt till frukost. 
Efter det åkte jag, maken & Juvelen till affären för att handla. Mycket mat blev det!! Hihii! 

Sessan lekte med kompisar på fm, så vi åkte till hästen efter lunchen. Snabbt blev det mörkt.. Usch inte kul att vara ute då.. Tur att det finns många reflexer!! 

Många promenader blev det för mej denna dag.. Med hästen, sedan med min mor & sist en 5km runda med min man❤️Alltid skönt att röra på sig❤️. 

På hemmaplan, har det varit mycket tvätt.. Och en omgång med dammsugaren. 

Talade med min moster som ringde. Nu var det längesedan.. Gäller att hålla igång språket!! 

Till kvällen tog jag & mormor var sin boost av vitaminer. Jag gjorde lite nyttig juice. Mums!! 

Försöker nu att vända tillbaka dygnet.. Så tidigare i säng för hela familjen❤️.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar