måndag 12 januari 2015

Måndag-Skolan börjar❤️

Uppe innan tuppen-haha!! 

Hela familjen var uppe innan kl 06:00!! Har nog aldrig hänt tidigare!!! 

De stora änglarna gick ut med Molly redan 06:30. Efter 30 min kom dom hem, då släppte vi henne på baksidan, så de kunde busa med henne❤️!! 

Underbara Vovve!! 

Prinsen kommer & kramar om mej flera gånger under dagen, han är så lycklig över Molly❤️Han tackar mej hela tiden! 

När de stora går till skolan blir det en lugn stund. 
Vi sätter igång Charles. Molly blir inte rädd, utan tittar lite bara. 

Vid lunchtid tar jag Juvelen i vagnen & Molly i koppel❤️! 
Vi går en långpromenad på en timme. Jag släpper henne en lång stund, å hon kommer direkt på inkallning. Hon är så duktig!! Och Snäll❤️❤️

Väl hemma, sätts Molly i badkaret & blir duschad & schamponeras! Det märks att hon är van vid det. Hon är lugn. Även när jag sätter igång hårfönen är hon lugn. Borstas även under lugna omständligheten. Jag är väldigt imponerad av henne!!!

Några timmars vila för Molly innan hon blir lycklig när De stora änglarna kommer hem!! Lite mellis, sedan går änglarna ut med henne. 

Kvällsmat, Tabata för mej,maken & Juvelen är med❤️

En kvällspromenad för mej & Vovven❤️. 

Sessan har varit lite bättre under dagen. Hennes slem har blivit lite bättre. Men tyvärr blir slemmet knallgult & tjockt,segt innan läggning... Åååå... Alltid oro.. 

Blir att hoppa mycket studsmatta nu & mycket mer Inhalationer. Önskar att det snart ska bli bättre...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar