tisdag 27 januari 2015

Tisdag

Sessan är sämre.. 

Sessan är sämre sedan igår.. Hon har åkt på en infektion till... *** usch.. Detta är så jobbigt... 

Efter att funderat ett tag får hon gå till skolan.. Jag vill höra om hon är bättre när hon kommer hem från skolan.. Man hoppas ju på det.. 

Jag får egentid med Juvelen eftersom det går så mycket på hans förskola. 
Vi går ute med Molly & åker & tvättar bilen & köper mat på Mc Donalds. Vi tar sedan en kort promenad till närmsta lekplats. 

Våran Molly har fått sår på ytterkanten av sitt ena öra, så jag får tid hos vetrinären. 
Molly tycker att det är spännande med alls dofter där. Hon sköter sig utmärkt. Vi får ett antibakteriellt schampo som jag ska tvätta örat med 2ggr/dag. En tratt får hon oxå. ❤️

Min Sessa är inte bättre... Jag Ringer sjukhuset. Hennes doktor vill att vi kommer in, så imorgon åker vi in med henne.. Jobbigt ... Önskar att det skulle kunna bli bättre.. 

Jag & maken tar en långpromenad med Molly & talar lite om saken.. Vi får se hur det blir imorgon.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar