måndag 26 oktober 2015

Lördag, Söndag måndag

Virus på balansnerven.....

En otrolig smärta som kom helt plötsligt och som sedan eskalerade......

Blev liggande i en och samma ställning i över 24 tim... Efter att först försökt röra på mej...då kräktes jag....
Detta uppkommer vid långt pågående psykisk stress....usch... Trodde att jag var döende.....

På söndag em när jag började må bättre gick jag ut i trädgården för att få lite sol och dagsljus... Tog små vakna stunder...sedan vila....

La mej för kvällen vid kl 20:00... Helt slut...

Måndag...

Blev inte som jag tänkt mej..  Putsade några fönster... Mådde dåligt. 

Åkte till vårdcentralen och blev sjukskriven..   Visade sig att jag har mycket spänningar i kroppen, vilket visade sig bara genom att läkaren bad mej sträcka ut tungan.... Den är helt deformerad av mina tänder....Usch.... Inget jag någonsin tänkt på.... Detta beror på att jag hela tiden spänner käkar och nacke.... Som till sist blir outhärdliga migrän"anfall"...

Fick lugnande till natten...för att få sova utan att vara spänd... Att bli utvilad....oj...
Ska även höja upp mina antideppresiva..

Försäkringskassan hörde av sig efter mina 10samtal & berättade att de inte kommer att betala ut några pengar till mej...Har inte fått några sedan 24 sep...

De har talat med både mej & Sessans läkare om att betala mej, så nu kommer Sessans läkare att överklaga detta ärende med början imorgon... Får se hur detta ska gå..... Pengar klarar vi oss inte utan...tyvärr och nu är Alla besparingar slut..... Jag har gråtit floder idag....

Men vad gör det....

Talade med en god vän, en ängel från ovan som skulle skänka oss en Gåva💜

Jag/vi vet inte HUR vi ska kunna Tacka dessa änglar... Våra hjärtan är fyllda av Tacksamhet💜💜💜💜💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar