torsdag 29 oktober 2015

Tordag 29 september

Städning på morgonen.

Börjar morgonen som vanligt med 3koppar kaffe. Sen tvätt och städ...

Tar med mej Juvelen & åker till apoteket. Vi hämtar även mormor. Bjuder på lunch... Enkelt är ibland gott, idag blir det Gorbys.

Fortsätter att fixa med tvätten.

Känner mej väldigt trött.. Ökningen av mina mediciner påverkar mej.

Plockar i köksskafferiet, tar ut allt och torkar av. Känns skönt att få ordning.

Cykeltur med Mollan.💜. Hon ställer aldrig krav.... Väldigt skönt att ha hund💜.
Vi älskar henne sååå.

Jag försöker vila... Det blir ca 20 min..

Grannen Julia kommer med sina barn, de är nu vaccinerade mot vattkoppor & kommer in till oss för första gången!!!
Även Pernilla & tre barn kommer. Fullt hus!!!

Härligt med huset fullt av liv💜.

När maken kommer hem, äter vi kvällsmat, sedan åker han till en gammal granne & hjälper till med en tv. Skönt att vi kan hjälpa någon💜.

En kort sväng med Molly. Nu vill jag läsa lite i min bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar