tisdag 27 oktober 2015

Tisdag

En dag med många samtal...

Till min chef, till försäkringskassan mm.

Innuti kroppen är jag helt sönder... Min make är på jobbet. Även han berättar att han är så spänd att han mår illa... Detta som försäkringskassan gjort mot oss....

Det är som ett slag i ansiktet... Eller att slå på den som redan ligger ner...

TOTAL kaos är det hos oss.... Vi är så trötta... Men vi måste kämpa vidare... För vårt levebröd... Pengar....

Min vän Tina kommer och hämtar Prinsen. Dom åker till badhuset. Prinsen leker med Tinas son Noah.

Sessan leker med Elin...

Juvelen håller igång mammis.

Jag har ingen apitit...

Min mamma & pappa kommer vid 12....De är här & pratar en stund...medans jag fortsätter med div samtal. Ingen ro...

Sessan kommer då till mej & visar en del av en kindtand som hon har fått ur sin mun.... Samtal till sjukhuset....

Tid där imorgon... Sessans behandling ändras oxå till imorgon....

Promenad med Molly på kvällen.
Sedan tittar hela familjen på Cancergalan....

Varför finns dessa hemska sjukdomar...

Nu dax att sova, är såå trött....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar