måndag 23 november 2015

Måndag

Kall morgon

En lugn kall morgon med -4_grader... Vi har inte vant oss vid dessa temperaturer..

Mormor & Morfar kommer.

Mormor gör läsläxan med Prinsen, högläsning 15min.

Sessan var hos Hilda hela dagen.

Jag & maken sitter och ansöker om vårdbidrag... Det är inte lätt med blanketter.... Mycket skrift blir det..
Vi är båda utmattade....

Av kuratorn fick vi inte mycket hjälp...tyvärr....det mesta får man fixa själv..

Vi har inte orken ... Men vi måste...
Min make har fått psoriasis över hela ansiktet.... Hans kropps sätt att säga ifrån..

Jag börjar sakta, sakta komma tillbaka ..men våga defenitivt inte "köra på" utan jag är väldigt försiktig...

Brasan har vi hållit liv i hela dagen och kvällen.

En promenad med maken och Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar