torsdag 12 november 2015

Torsdag

Oj, oj, vilken Underbar Dag💜

Att ha människor som älskar en som man ÄR & som GER Energi, vad Viktigt Det ÄR!!!

Idag hade jag två kusiner hos mej och min underbara goa faster!!!

Min faster är 82år och strök all min tvätt, hjälpte mej att sätta upp julgardinerna efter att hon strykit dom💜!!!

Hon är en järnlady!!
Å vilken positiv energi hon ger oss, med sin person och glädje!!!! Wow!!

Hennes besök hos oss var att hjälpa oss.Hjälpa till💜

Vi bugar och Tackar faster Viola från hela familjen!!! Du är en sån glädjespridare!!! Vi älskar dej så!!
Å Tack snälla för all hjälp!!

Mina två kusiner, Carina och Pia var oxå på besök!!! Även mormor och morfar var här!💜
Det blir så lättsamt, när Alla kan slappna av tillsammas... När man kan vara trygga ihop, när man vet att alla tar alla som dom är och accepterar varandra!!!
Högt i tak💜💜!!! Älskar min familj och släkt!!!

Har känt av min ångest idag... Tråkigt att behöva det... Skönt att jag kunnat ta igen mej så idag💜

Kvällspromenad med maken och Mollan💜.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar