onsdag 11 november 2015

Tisdag

En dag med frisk luft.

Juvelen blev hemma med mammis hela dagen pga av mkt sjuka barn på förskolan.

Vår kurator är ff sjuk...så ingen överklagan har gjorts..... Allt emot oss....*snyft*...

Jag och maken gör vad vi kan... Vi ringer #försäkringskassan hela dagen... Får tag i några. . men inte den handläggaren som har hand om vårt fall..... Man blir så utmattad och ledsen...

Får även återigen ringa min chef som även idag måste ringa försäkringskassan för atr berätta att from nu ska de betala min sjukpenning. Himla jobbigt system dom har. Min chef sjukanmälde ju mwj för 3veckor sedan... Å idag igen....*pust*

#försäkringskassan suger!!! Dom gör människor utmattade bara genom att behöva ringa dit.

Jag och de små änglarna ger oss ut på långpromenad med Molly... Jag försöker andas och inte tänka på att vi blir utan pengar..... Inte helt lätt.....

Jag är ledsen och besviken....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar