onsdag 18 november 2015

Onsdag

Bara att inse....

Efter att ha haft en toppendag igår...
Blev jag liggandes hela dag & kvällen idag... Så är det att ha #uttmattnings symptom.... Sov till kl 20:15..

Min kropp och hjärna klarar helt enkelt inte av för mycket...

Igår styrketränade jag, klippte gossarna hos frisör och träffade vänner..

Idag inser jag att det hade räckt att bara åka till frisören med gossarna... EN sak/dag är vad jag max klarar av...

Fruktansvärt och hemskt att få den insikten .... Men så är det bara...
Jag Känner mej väldigt skör och klen och misslyckad över att inte ha mer ork...
Men jag kan bara lyssna in kroppens signaler och acceptera.... Så förhoppningsvis kommer orken snart tillbaka...

Min make fick själv ta samtalet med kuratorn idag. Vi skulle diskutera ev överklagan på försäkringskassans beslut.
Nu är den bollen i rullning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar