fredag 12 februari 2016

Fredag

En vanlig dag....

Började morgonen hos min läkare... Blev fortsatt sjukskriven pga min utmattning.
Ev ska vi se längre fram om det kan komma att bli arbetsträning.

Jag har mycket minnesluckor och klarar inte någon form av stress.... Så allt får gå långsamt fram.

Prinsen & Sessans rektor ringde. Vi hade ett långt & bra samtal... Mina änglar har nu mycket frånvaro.. Men all deras frånvaro är gilltig. Men nu ville rektorn tala med mej om ev hemundervisning och hur vi gör framöver.

Mina änglar är tack vare mitt kämpande med skoluppgifter i fas med deras klasskompisar, vilket kändes skönt. Ingen av dom ligger efter och de är duktiga i skolan❤.

Nästa vecka är det sportlov, Prinsen Aste då göra några uppgifter till. Sedan får han lov. Ska bli skönt att bara slappa.❤.

Efter lovet ska jag och rektorn höras igen om statusen på eleverna & då se om & vad som behövs.

Har även talat med min arbetsgivare. Vi tar en dag i taget.

Känner av min hosta... Börjar bli sämre...ooo.... Fyyy...

Mormor & morfar får besök av oss och bjuder oss på mat. Jag vilar en stund.

Vi åker hem. Sedan en visit i stallet. Bara mys idag❤.

Trött mammis hela dagen.... Usch.... Tar alla huskurer som finns.... Vi har ju inte träffat nån... Vem har gett mej detta???

Lugn kväll oxå.

Nu sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar