fredag 19 februari 2016

Fredag

Äntligen fredag!

Min make blev hemma från arbetet. Han är riktigt förkyld...

Jag tog en långpromenad med Molly.
Utfodrade hästarna & färgade håret.

Åkte & storhandlade på Willys.

När jag kom hem var min kusin Carina på besök❤Hon hade varit hos min faster Viola i Göteborg å där hade de åkt till Kexfabriken Göteborgskex och köpt min favorit- Baddare!!!! Det är så underbart gott!!!! Haha, att jag kan bli så glad av en sådan sak! Jag blir väldigt glad att jag har en faster & kusin som tänker extra mycket på mej, det tycker jag är väldigt fint och jag blir rörd av vänligheten från dom❤.

Hedrad❤.

Iväg med Sessan till mina päron och tvättade alla lakarn och örngott. Vår tummlare börjar ge sig, så det var skönt att detta blev gjort. Snabbt och lätt.

Åkte även och fick lite manikyr❤.

Hem och äta tacos❤. Mysigt.

Hela familjen är "tagna" av denna hemska förkyldning... Vi hostar alla väldigt mycket. Trötta är vi oxå...

Skönt att krypa ner i nybäddad säng med änglarna runt mej❤.

Tackar min Kloka vän Eva, för samtalet idag... Flera av hennes och mina tankar är så lika...
Det vi har varit, och är med om i våra familjesituationer kan ingen någonsin förstå... Om man inte själv gått igenom det...❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar