torsdag 4 februari 2016

Torsdag

Åter en dag hemma

Mormor & morfar kommer.

Jag åker på möte med min chef och en personal ansvarig...
Jag har bett om detta möte & har en önskan om att så småningom börja arbetsträna... Jag vet själv inte hur nära eller hur långt ifrån jag är arbetsmarknaden...

Men... Jag hoppas....
Vi börjar här iallafall... Det är inte lätt att hitta en tjänst till mej, där jag ska känna att jag gör något viktigt för mej, samtidigt som jag inte utsätter mej allt för mycket.

Svårt i många fall... Min tjänst blir en tjänst utöver...eftersom jag närsomhelst måste vara hemma med Sessan...
Viktigt att all information kommer fram...
Vi får se vart detta leder.

Jag känner mej nöjd att "bollen är i rullning".

En långpromenad med Molly på 5km.

Skoluppgifter med Sessan & Prinsen.

Förövrigt en hemmadag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar