måndag 29 februari 2016

Måndag 29 feb-skottdagen

Städa, tvätta tvätt...

Jag och Juvelen blev hemma idag.❤

Vi hämtade mormor vid 10. Sedan dammsög jag och fixade medans mormor vattnade blommorna.

Helt slut blev jag och konstig magont kom .. La mej att vila och sov i 2,5 timme visade det sig.... Oj, var verkligen trött...

Mellis när de stora änglarna kom. God jordgubbskräm!

Prinsen lekte med en kompis här hemma och Sessan lekte med Hilda hos henne.

Vi fick in en offert på badrumsrenovering.
Ska få in nån mer hoppas jag.

En vän till mina föräldrar, kom och tittade på vår torktumlare som krånglar.... Hoppas att det går att lösa.

Jag och Mollt tog en lång kvällspromenad❤.

Kvällsmat & svenskaläxa med Prinsen. Han är väldigt duktig i skolan, hittills har han lätt för sig❤.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar