måndag 17 oktober 2016

Fredag- måndag

Ååå, fyyy...hemsk helg!

Natten till lördag, då maken är på galej & jag har några vänner här... Börjar mina stora änglar må dåligt & kräkas.....

Jag som får fullständig panik, bara av att höra orden... Står nu med gäster & två änglar som kräks...

Säga hejdå till gästerna... Ringa maken(som var påväg hem, som tuur var).
Ta hand om... De stora, förse dom med hinkar...sedan lägga mej med Juvelen... Och försöka "rädda oss"... Vi hade ju detta förra helgen....

Min make gör en Kanoninsats❤.
Han hjälper änglarna &  spritar med ytsprit & klorinar toaletterna!! Tur att vi har mycket plasthandskar❤....

Hela helgen får nu de stora hålla sig på ovan våningen och vi andra på nedre våning.. Vi kör ihop sofforna i tvrummet & sover där i två nätter... Usch... Stackars änglarna....
Har kontakt med sjukhuset ang Sessan
.. Som tur är, får hon det lindrigt...kräks endast två ggr... Prinsen däremot kräks hela natten.... Han återhämtar sig långsammare oxå ....

Idag har det gått 48tim... Vi har varit i stallet. Maken har provat på att rida på min häst❤❤❤medans jag höll i honom❤.
Jag har även varit i stallet de,andra dagarna oxå... Njuter så där.

Tyvärr kom en panikångest idag.. Blev väl för mycket stress & oro under två helger med denna "skiten"... Min kropp sa ifrån... Nu gäller det att lyssna inåt ett tag... Lättare sagt än gjort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar