måndag 24 oktober 2016

Måndag 24 september

Sovit dåligt...

Natten till idag sover både jag & min make dåligt... Vi vänder & vrider på oss... Det finns mycket som snurrar i våra huvuden...
Sessan förstås & även min mans sömnapne, som vi inväntar behandling på..

De stora änglarna kunde gå till skolan❤. Tyvärr var det återigen fall av magsjuka på Juvelens förskoleavd..så han blev hemma med mej... Vi tog en lugn fm...

Sedan erbjöd sig vår snälla granne Julia att ta min Juvel så att jag kunde åka & rida❤. Han kunde leka med hennes Tyra & Valter.❤.

Jag fick en mysig skogstur❤.

Åkte hem, lade mej & sov... Sessan kom hem... Juvelen & Prinsen kom hem.

Jag, Juvelen & Sessan åkte till stallet och borstade hästarna och släppte in dom för natten❤.

Maken kom hem, & vi värmde rester av maten från helgen. Alla var trötta.

Sessan somnade i mitt knä i soffan❤.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar