onsdag 19 oktober 2016

Tisdag-Onsdag

Min älskade man fyller år

En mycket lugn dag.

Juvelen är hemma med mej, de stora änglarna i skolan. Första dagen efter magsjuka...

Jag har mycket ångest... Tar en tur på min häst❤terapihästen! Min mamma är med Juvelen under den stunden.

Jag köper en stor fin bukett blommor till min man, från oss alla. Skjortor & tröjor fick han i helgen...

Lagar mat. Mina föräldrar kommer & firar honom. Vi bjuder på mat & tårta❤! Vi sjunger och hurrar!!

Senare på kvällen kommer Marcus & Pernilla med present oxå❤.

Onsdag

Lite stress...

Får huset städat av städföretaget. Skönt och underbart att komma hem till ett städat hem, när man som jag/vi inte orkar och mår bra...

Vi är en stund hos mormor & morfar❤. Dit är vi Alltid välkomna, det är så enkelt och hjärtligt❤.

Jag får manikyr❤Härligt att bli ompysslad
Får tips om kvällsmat av min vän Anna, så det blev morotssoppa & ugnspannkaka!

Jag & Sessan åker en sväng till stallet.. Bara borstar och myser ❤.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar