söndag 2 oktober 2016

Helg

Oj, oj, vilken helg!

Huvudet mitt har haft fullt upp...

Fredag.. Läkaren från Östra ringer kl 9:10.. Han vill att bronkoskopin skall göras där igen..
Jag har talat med Sessans läkare på vårt "hem"sjukhus som kunde fixa så att det gjordes där...men det vill inte Östras läkare gå med på...

Men ingen kan lova att det kommer att finnas personal på operation på Östra...

Vi blir tokiga...

Läkaren lovar att återkomma strax...
Varje samtal jag får, får mitt hjärta att hoppa... Läkaren ringer 19:45...
Då är min mage helt uppsvullen... Av oro och stress...
Jag får endast veta att läkaren ff inger vet & återkommer på måndag....
Mycket har varit & hänt denna veckan...

Jag & Sessan är i stallet & rider.
Maken är borta på galej med arbetet.

Lördag.

Vi är i stallet.
Maken & Prinsen är på Tubcon...tror jag det heter... Alla youtubers är på ett ställe, där fans kan få autografer mm.
Dom är borta hela dagen..

En lugn kväll..

Söndag

Uppe tidigt..iväg till stallet med Sessan. En mysig morgontur❤.

Hem, fixa inför Juvelens 5-års kalas!!
Ett jättelyckat kalas❤. Alla fyra bjudna är nöjda & glada! Juvelen är jättenöjd!!

Direkt efter, kommer mormor & morfar & min syster med familj❤. Kalas hela dagen, massor med fika & mat.

På kvällen tar orken slut...jag orkar inte hålla igång så länge... Stupar i säng kl 18:45... Sover en timme...sedan 40 min promenad med Mollan❤.

Ny, tuff vecka, ovisshet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar