fredag 29 november 2013

Min 36-åriga Födelsedag❤️

❤️En Fantastisk Födelsedag❤️

Med Allt vad det innebär!! 

Min familj❤️ uppvaktade mej med frukost på sängen, sång & paket❤️

Mina käraste vänner har varit & gratulerat med med sång & presenter❤️Jag är så rörd & Lycklig över dessa varma, fina vänner som jag har❤️

Anna & Hilda kom❤️
Pernilla
Emma & Johan

Jag fick en parfym av Anna som jag luktat på hela dagen(Jeanne LAVIN) även min favvochoklad. 
Jag fick förkläde av Nilla
Blommor & luktljus av fam Beck❤️

Jag är såå TACKSAM & lycklig över denna såå fina dag! 

Min mamma & pappa ringde & sjöng för mej, så även min syster & hennes familj! Tänk vad glad man blir i hjärtat av att alla tänker på mej just min dag. Helt otrolig känsla❤️
Kanske med åldern att göra.. Att man blir så rörd & lycklig av detta!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar