tisdag 19 november 2013

Tisdag

Alla änglarna blir hemma idag..

Magsjuka är ett faktum... 
Vi ser till att åka till Rusta exakt vid öppningstid, så att vi kan gå in... Åååååå, vilken underbar känsla & tårar i ögonen när jag ser min Prinsessa gå runt å bara njuter & säger Wow! 

Vi köper ett cykelställ på Harald Nyborg. 
Flera vändor till avfallsstationen. Skönt att få slängt en del!!! 

Tråkigt mörk dag för övrigt.. 

Pratar med min moster & hennes man & även min kusin Ewelina som bor i London. Hon har kommit hem & hälsar på min moster. Härligt samtal. Vi har talat 2 dagar i rad nu! Dom är sååå mysiga! 

Lite fix med cykelstället. Lite sopning på uppfarten. 

Gustav åker på sin innebandy & vi andra går en mysig familjepromenad❤️

Sedan kväll med fotboll. Tyvärr åker vi ut ur VM....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar