onsdag 6 november 2013

Tisdag

Lite julpynt & promenad

Idag kunde Juvelen går till sin förskola, för första gången på ca 7 veckor... Det har varit så mycket  & ögoninfektioner...så han har fått vara hemma pga smittorisken. 

Jag & min mamma tar en lång promenad i skogen. 

Nudellunch för mej idag innan änglarna kommer hem❤

Jag hinner även pynta mitt första Julpynt idag!!!  Huset får direkt en Annan "värme" & blir ombonat med pyntet. En aning tidigt... Jag vet... Men så mysigt❤
En lykta blir det vid dörrtrappan. 

Vid hämtning av Juvelen märker jag att en förkyldning är på väg hos honom...En väldigt trött kille som jag får hem. 
Känner oxå hur mycket jag har saknat honom. Vi blir så otroligt tajta❤

Nu inväntar vi provsvaren från Östra/Göteborg.. Vilken dag dom helst kan dom ringa... Hoppas, hoppas på bra svar...

På kvällen åker Martin iväg på innebandy med Gustav & hans vänner. Idag var det vår tur att köra. Så Martin passade på att vara med idag. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar